بهترین دستگاه برای فست فود‌ها

بهترین دستگاه برای فست فود‌ها
امتیاز دهید

همیشه یکی از دغدغه‌های مهم رستوران‌ها و فست فودی‌ها تهیه بهترین تجهیزات است. اما گاهی خرید تمام تجهیزات ضروری نیست. گاهی خرید چندین دستگاه، فرآیند انجام کار را طولانی‌تر کرده و زحمت افراد را بیشتر می‌کند. اما باید در نظر داشت کوتاه کردن این مسیر منجر به کاهش کیفیت نشود. دستگاه‌های زیادی تحت عنوان چندکاره در بازار موجود است اما هیچ یک از کارهایی که لازم است را با کیفیت کافی انجام نمی‌دهد.

کاربرد‌های دستگاه همزن، سس ساز و سالاد ساز نوا

فست فود‌ها، کبابی‌ها، آش و حلیم فروشی‌ها، به‌طورکلی رستوران‌ها و هر کسب‌وکاری که به تهیه مواد غذایی ربط پیدا می‌کنند، می‌توانند از دستگاه همزن و سس‌ساز نوا بهترین استفاده را ببرند. انتخاب یک نام مشخص برای این محصول سخت است چون با اتکا به شش تیغه مختلف کاربرد‌های زیادی دارد جای خالی دستگاه‌های زیادی را برای شما پر می‌کند.

سالاد‌ساز، سس‌ساز، مخلوط‌کن، پوره‌کن، سوسیس‌ساز، کالباس‌ساز و… فقط بخشی از کاربرد‌های متنوع این دستگاه است. برای همین نام همزن و سس ساز در مقابل تنوع کاربرد این دستگاه کم است. با در نظر گرفتن تنوع کارکرد دستگاه همزن و سس ساز نوا می‌توان متوجه مقرون به صرفه بودن آن شد. از طرفی ابعاد کوچک این دستگاه کمک می‌کند حتی در کوچکترین فضاها هم به راحتی بتوان با آن کار کرد.

کاربران با این دستگاه در هزینه‌های اولیه برای خرید دستگاه‌های مختلف صرفه‌جویی می‌کنند و در بحث فضا و چیدمان آشپزخانه هم دست به اقدام مناسبی می‌زنند. البته برای برخی از کاربران ممکن است فقط یک یا چند کاربرد این دستگاه قابل استفاده باشد که در این صورت هم دستگاه عملکرد مطلوب و‌ ایده‌آل خودش را دارد. اما خرید این همزن بهترین انتخاب برای فست فود‌هاست، زیرا اکثر نیازهای روزانه و ضروری این کسب‌وکار‌ها را برطرف می‌کند و نیازی به دستگاه‌های جانبی نیست.

مشاهده جزئیات همزن، سس ساز و سالاد ساز نوا

موارد استفاده از دستگاه همزن و سس ساز نوا

مهم‌ترین قابلیت این دستگاه کم‌کردن هزینه‌های جاری فست فود‌هاست. در ادامه توضیح می‌دهیم که چطور تنها با یک دستگاه می‌توانید اکثر نیازهای رستوران، فست فود و مغازه اغذیه فروشی خود را برطرف نمایید. برخی از موارد استفاده همزن و سس ساز 6 تیغ نوا به شرح زیر است:

  • تهیه انواع سس با هر ترکیب دلخواه (سس سفید، قرمز، خردل و…)
  • تهیه انواع رب و پوره (گوجه فرنگی و…)
  • تهیه انواع سالاد (فصل، کلم و…) با استفاده از تیغ سالاد ساز
  • تهیه انواع مواد سوسیس و کالباس با هر ترکیب دلخواه (هات داگ، کوکتل، چوریتسو و…)
  • ریش کردن انواع گوشت سفید و قرمز (مرغ، بوقلمون، گوساله و…)
  • تهیه مواد همبرگر و انواع برگرهای دست ساز با هر ترکیب دلخواه
  • تهیه مایه فلافل با ترکیبات و دستورات دلخواه
  • تهیه انواع معجون، اسموتی و کوکتل میوه
  • و…

آشنایی با کاربرد تیغ‌های دستگاه همزن و سالاد ساز نوا

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه همزن و سالادساز نوا وجود تیغ‌های تخصصی و پر قدرت برای کاربردهای متفاوت است. بنابراین این دستگاه را به محصولی تخصصی برای رستوران‌ها، فست فودها، آش و حلیمی ها و… تبدیل می کند.

  • تیغ سس ساز و سس زن:

این تیغه از جنس پلاستیک ABS بهداشتی و به‌صورت شش پر است و هم زدن و میکس مواد اولیه انواع سس را بدون صرف وقت اضافی و نیروی انسانی انجام می‌دهد. در طرز تهیه بسیاری از سس‌ها از مواد اسیدی مانند سرکه و… استفاده می شود. این امر باعث می‌شود لبه تیغ به مرور خورده شده و ازبین برود.

بنابراین لازم است از جنس به خصوصی برای تهیه این تیغه استفاده نمود. ما در کارخانه نوا این جزئیات را با دقت مورد مطالعه قرار داده و سپس اقدام به تهیه تیغه ای نموده ایم. بنابراین با تیغه سس ساز دستگاه نوا می‌توانید تمامی ترکیبات را بدون نگرانی تهیه نمایید.

  • تیغ خردکن نگینی:

برش نگینی شاید پرکاربردترین برش مواد غذایی در آشپزی باشد و برای برش سریع‌تر و البته راحت‌تر پیاز، سیب‌زمینی، خیار و گوجه و گلم و کاهو برای انواع سالاد و خرد کردن انواع میوه‌ها جهت تهیه کوکتل میوه یا هر گزینه دیگری موجود در منو فست فود‌ها کاربرد دارد. برش‌های نگینی همچنین یکی از برش‌های مرسوم انواع سوسیس و کالباس هم هست که جایگاه و میزان استفاده از آن‌ها در فست فود‌ها نیاز به توضیح ندارد.

  • تیغ پوره‌کن:

این تیغه به‌صورت دو پر از جنس استیل ضخیم و با لبه‌های تیز نشده است که یخ و انواع مواد غذایی را به شکل پوره درمی‌آورد. جدا از پوره سیب‌زمینی که به‌عنوان دورچین غذا‌های مختلف و مخصوصاً پروتئینی طرفداران زیادی دارد، می‌توان از دستگاه همزن نواتجهیز برای پوره کردن گوجه‌فرنگی و سبزیجات و حتی میوه‌ها جهت تهیه رب، انواع سس و اسموتی استفاده کرد.

  • تیغ ریش کن مرغ و بوقلمون:

در منو اکثر فست فود‌های مختلف، غذا‌های مبتنی بر گوشت مرغ و بوقلمون به‌عنوان جایگزین غذا‌های دارای گوشت قرمز و یا مواد پروتئینی فرآوری شده در نظر گرفته شده است. متداول‌ترین شکل استفاده از این گوشت‌ها در انواع پیتزا و ساندویچ به شکل ریش‌ریش است که تیغه ریش کن مرغ و بوقلمون در همزن و سس ساز نوا می‌تواند این کار را در حداقل زمان و به‌صورت یکدست انجام دهد.

  • تیغ ریش کن گوشت گوساله:

این تیغه عملکردی مشابه به تیغه ریش کن مخصوص گوشت مرغ دارد، با این تفاوت که به دلیل انسجام و بافت سفت‌تر گوشت قرمز، از آلیاژ قوی‌تری برای تهیه تیغه گوشت قرمز استفاده شده است. این تفکیک تیغه برای انجام یک عمل مشابه اما بر روی دو ماده با خاصیت متفاوت، نشان‌دهنده دقت نظر طراحان این دستگاه است و دوام و کارایی تیغه‌ها را بالا می‌برد.

  • تیغ کاترمیکسر و سوسیس ساز:

این تیغه دو پر با مخلوط کردن مواد اولیه برای تهیه انواع سوسیس و کالباس نقش مهمی در فست فود‌ها ایفا می‌کند، چون نیاز به تهیه یک میکسر جداگانه را برای کسب‌وکار‌های تازه راه‌اندازی شده غیرضروری می‌کند و علاوه بر اضافه کردن گزینه‌های جذاب به منو، در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی می‌کند. این تیغه همچنین برای مخلوط و همگن کردن مواد فلافل کاربرد دارد و مجموعه خدمات دستگاه همزن نوا را تکمیل می‌کند.

بهترین دستگاه برای فست فود‌ها قطعاً کارآمدترین آن‌ها است.

رستوران‌ها و صنایع وابسته به مواد غذایی از جمله فعالیت‌هایی است که وابستگی زیادی به تجهیزات دارد و کیفیت نهایی مجموعه را به رخ می‌کشد. به جز تبحر عوامل و نیرو‌های انسانی، کارایی و توان دستگاه‌ها تعیین کننده کیفیت تجهیزات هستند. تهیه دستگاه‌های مختلف قطعاً اولین و راحت‌ترین راهکار افزایش کیفیت است و اکثر افراد همین روش را پیاده می‌کنند.

قبل از خرید تمام تجهیزات، این موضوع را در نظر بگیرید گاهی کمبود جا و همچنین کمبود نیروی انسانی مانع از آن است که بتوان تمامی تجهیزات را تهیه نمود. همچنین باید در نظر داشت هزینه تهیه تک تک تجهیزات در ابتدای کار مقرون به صرفه نیست. اما چاره چیست؟

راهکار هوشمندانه برای رستوران‌ها و فست فودها تهیه تجهیزات چند منظوره صنعتی است که برای تک تک نیازها به صورت تخصصی برنامه‌ریزی شده باشد. دستگاه همزن و سس ساز نوا یکی از این تجهیزات‌ ایده‌آل برای کامل کردن وسایل فست فود‌ها و رستوران‌ها است که با شش تیغه مختلف کاربرد‌های متنوعی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

 

کلام آخر

در آخر هنگام تهیه دستگاه نهایت دقت را خرج کنید تا یک کسب و کار با تجهیزات بلااستفاده نداشته باشید. این امر باعث می‌شود سرمایه اولیه شما ذخیره شده و در نهایت با کمترین هزینه شما بهترین تجهیزات را برای خود تهیه نمایید. دستگاه همزن و سس ساز نوا با امکانات خود در صدد است تعداد تجهیزات رستوران‌ها، فست فودها و اغذیه فروشی‌ها را به حداقل برساند، اما کیفیت مواد غذایی تولید شده را حفظ نماید. بنابراین با دقت مطالعه نمودیم تا بهترین محصول را برای شما عزیزان تهیه نماییم.

تیم تولید محتوا نواتجهیز
ارسال دیدگاه