معجزه عطر و طعم با دستگاه سس ساز و همزن

آشنایی دستگاه سس ساز و همزن
با تشکر از همراهی شما

در تهیه‌ی غذاهای خانگی یا حتی در صنایع غذایی، تولید سس به کمک دستگاه سس ساز و همزن با طعم‌های مختلف یکی از اصلی‌ترین مواردی است. همچنین برای افزایش فروش و تمایز در کسب و کار مورد توجه رستوران‌ها و فست فودها قرار می‌گیرد. تهیه سس‌های مختلف برای کسب و کارهای حوزه مواد غذایی امری ضروری است. اما تهیه آنها ممکن است برای برخی از افراد دشوار به نظر می‌رسد. اما با دستگاه سس ساز و همزن، تهیه‌ی سس‌های مختلف به یک کار بسیار آسان و سریع تبدیل می‌شود. به علاوه باعث می‌شود که طعم و عطر غذاهای شما بهبود یابد.

از دستگاه سس ساز و همزن برای تهیه‌ی سس‌های مختلف و همچنین برای امولسیون کردن مواد مختلف استفاده می‌شود. این دستگاه به واسطه‌ی سرعت و قدرت موتور خود می‌تواند مواد مختلف را به خوبی با یکدیگر مخلوط کند. استفاده از این دستگاه کمک می‌کند تا بدون ایجاد گره و خلل در فرایند تهیه‌ی سس، نتیجه نهایی با کیفیت عالی حاصل شود. برای تهیه‌ی سس با دستگاه سس ساز، کافی است مواد مورد نظر را درون کاسه دستگاه بریزید. سپس با فشردن دکمه‌ی روشن و خاموش و یا درب دستگاه، مواد مخلوط شده و سس آماده می‌شود.

استفاده از دستگاه سس ساز و همزن در تهیه‌ی سس‌های مختلف علاوه بر بهبود عطر و طعم غذاها، به ما کمک می‌کند تا از سالم بودن غذاهای خود مطمئن باشیم. زیرا سس‌های خانگی بدون مواد نگهدارنده و افزودنی‌های مضر تهیه می‌شوند. همچنین تولید سس با دستگاه سس ساز و همزن به ما اجازه می‌دهد تا از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده کنیم. در نتیجه غذاهایی سالم‌تر و با کیفیت‌تر را برای خانواده و مشتریانمان فراهم کنیم.

دستگاه سس ساز و همزن به دلیل سادگی و کارآیی بالای خود، به یکی از ابزارهای ضروری در آشپزخانه‌ی هر خانواده تبدیل شده است. همچنین اگر شما مغازه فست فود و یا رستوران دارید ادامه این مطلب برای شماست.

تجربه‌ی شگفت‌انگیز تولید سس با دستگاه همزن و سس ساز

تهیه سس خانگی به وسیله دستگاه همزن و سس ساز یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز است که به شما اجازه می‌دهد تا از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده کنید. تهیه سس‌های با کیفیت و مطمئن با فرمولاسیون خانگی به کسب و کارها نیز در راستای توسعه فروش کمک می‌نماید.

تولید انواع فست فود با دستگاه همزن و سس ساز

دستگاه سس ساز و همزن یکی از ابزارهای پرکاربرد و ضروری در آشپزخانه‌های خانگی و صنعتی است. دستگاه سس ساز به شما اجازه می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، سس‌هایی با ترکیب مواد تند، شیرین، سفید، پنیری و غیره را تهیه کنید.

تجربه تولید سس با دستگاه همزن و سس ساز به دلیل سادگی و کارایی بالای خود، بسیار لذت بخش است. زمانی که از آن در آشپزخانه صنعتی استفاده می نمایید، زمان و انرژی نیروی کار صرف فعالیت دیگری می‌شود. علاوه بر این، با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید به راحتی سس‌هایی با طعم و عطر منحصر به فرد تهیه کنید که در کنار غذاهای شما، علاوه بر ظاهر زیبا، طعم فوق‌العاده‌ای به غذا می‌بخشند.

تهیه راحت و سریع بهترین ترکیبات با دستگاه سس ساز و همزن

دستگاه همزن و سس ساز نوا با رویکرد راه اندازی و توسعه کسب‌و‌کار تولید شده است. در واقع این دستگاه در کنار ابزاری تخصصی برای تهیه سس، یک خط تولید تمام عیار برای رستوران‌ها، فست‌فودها و کافی‌شاپ‌هاست. گروه تولیدی صنعتی نوا الکتریک با تجربه ای بالغ بر 40 سال تولید تجهیزات صنعتی آشپرخانه اولویت خود را بر رضایت مشتریان قرار داده است. از همین رو یک دستگاه تخصصی با 6 تیغه وارد بازار نموده که بتواند پاسخگوی نیاز اکثر تولیدکننده‌های مواد غذایی باشد.

مهندسان گروه نوا الکتریک (نواتجهیز) با بررسی تخصصی مواد غذایی مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی اقدام به تولید 6 تیغ تخصصی با توجه به کاربردهای گوناگون نموده اند. اگر رسته کاری شما به تولید موادغذایی ارتباط پیدا می‌کند، ادامه این مطلب برای شماست.

دستگاه همه کاره فست فود و رستوران - 6 تیغ

تیغ همزن یا سس ساز(سس زن):

تیغ همزن یا سس ساز یک تیغ تخصصی از جنس پلی کربنات است که امکان تهیه انواع سس با هر فرمول و ترکیباتی را به شما می‌دهد. بسیاری  فکر می‌کنند می توان از مخلوط کن برای تهیه سس استفاده نمود. این در حالی است که ماهیت اسیدی ترکیبات مواد اولیه سس موجب آسیب به تیغ‌ها می‌شود. همچنین واکنش شیمیایی مواد اسیدی سس و تیغه‌ها باعث مسمومیت غذایی می‌گردد. بنابراین برای ترکیب مواد اسیدی سس لازم است تیغه جنس مخصوصی داشته باشد.

تیغه همزن و سس ساز دستگاه نوا از جنس مقاوم در برابر اسید طراحی شده و به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید بدون نگرانی هر فرمولاسیونی را ترکیب نمایید. همچنین با این تیغه خیال شما راحت است که ترکیبات سس‌های شما همیشه بهداشتی و سلامت است.

تیغ خردکن نگینی(سالاد و دورچین ساز):

تیغه دیگری که بعد از خرید دستگاه سس ساز و همزن نوا در اختیار شما قرار می‌گیرد، تیغه سالاد ساز و خردکن نگینی است. این تیغ قابلیت خرد کردن مواد اولیه سالاد را دارد. با تیغ خردکن نگینی می‌توان دورچین غذا را با انواع مواد اولیه مانند هویج، قارچ، کلم و…تهیه نمود.

تیغ پوره کن و خردکن:

با تیغ خردکن دستگاه نوا می‌توان انواع پوره‌ها یا مخلوط مواد خیس را تهیه نمود. همچنین برای میکس کردن انواع مواد می‌توان از این تیغه که از جنس فولاد خشک است استفاده نمود. این تیغه کاربرد فراوانی در حلیمی‌ها و فست‌فودها دارد. با تیغ پوره کن می‌توان انواع سبزی را خرد نمود یا ترکیباتی مانند پوره سیب زمینی را تهیه کرد. در ادامه می توانید ویدیو پوره سیب و طرز تهیه این ترکیب پرکاربرد را ببینید.

تیغ ریش کن مرغ و بوقلمون:

تیغ ریش کن گوشت سفید یکی از پرکاربردترین تیغه‌ها در مغازه‌های فست فودی، رستوران‌ها و حلیمی‌هاست. این تیغ می‌تواند در عرض چند ثانیه انواع گوشت سفید مانند مرغ، بوقلمون و سایر ماکیان را ریش کرده و آماده استفاده نماید.

ریش کردن انواع گوشت سفید با دستگاه سس ساز و همزن - 6 تیغ

تیغ ریش کن گوشت قرمز:

گوشت قرمز بافتی منسجم‌تر و محکم‌تر از گوشت قرمز دارد. بنابراین نیاز به تیغ تخصصی دیگری دارد تا با کیفیت مطلوب بتواند انواع گوشت قرمز پخته شده را ریش نماید. تیغه ریش کن گوشت سفید و قرمز این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن و تنها با چند دقیقه کار با دستگاه، به راحتی چند کیلو گوشت را ریش کنید.

ریش کردن انواع گوشت قرمز با دستگاه سس ساز و همزن - 6 تیغ

تیغ خمیرکن یا سوسیس ساز(فلافل ساز):

یکی دیگر از خوراکی‌های پرکاربرد در مغازه‌های فست فود، سوسیس و کالباس است. امروزه دستورهای مختلف سوسیس و کالباس خانگی باعث شده حتی مغازه‌های بزرگ اغذیه فروشی نیز به فکر تولید فرمولاسیون خاص خود باشند. تیغه خمیرکن و کاترمیکسر نوا با قدرت بالای خود قادر است انواع ترکیبات مواد غذایی را به شکل خمیری در بیاورد. بنابراین می توان برای تهیه انواع سوسیس، کالباس و حتی ترکیباتی مانند فلافل از این تیغ استفاده نمود.

راه‌اندازی کسب‌وکار تهیه‌ی سس با دستگاه سس ساز و همزن نوا

یکی از موفق‌ترین روش‌های کسب‌وکار در صنعت غذایی، راه‌اندازی کسب‌وکار تهیه‌ی سس با دستگاه سس ساز و همزن نوا است که در سال‌های اخیر در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است. دستگاه سس ساز و همزن نوا به عنوان یکی از بهترین ابزارها در تهیه سس‌های خانگی و صنعتی محسوب می‌شود. همچنین با استفاده از این دستگاه، تهیه سس‌هایی با کیفیت و طعم عالی در کمترین زمان امکان پذیر است.

برای راه‌اندازی کسب‌وکار تهیه‌ی سس با دستگاه سس ساز و همزن نوا، ابتدا باید یک برنامه کسب‌وکاری مطمئن و قابل اجرا را تدوین کرد. در این برنامه تجاری، ابعاد مختلف کسب‌وکار مانند برندینگ، بازاریابی، توزیع و مدیریت مالی باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرند. همچنین باید بازار هدف، رقبا و محصولات رقیب را بررسی کرده و برای تمایز دادن کسب‌وکار خود از رقبا، نوآوری و تمایز دادن ارائه داد.

تهیه انواع سس پاستا با دستگاه سس ساز نوا

پس از تدوین برنامه کسب‌وکار، باید برای تهیه سس‌های خود، یک فضای تولید را تأمین کرد. این فضا باید به صورت مجهز به دستگاه سس ساز و همزن نوا، امکانات بهداشتی و دستگاه‌های دیگری مورد نیاز در صنعت غذایی باشد. همچنین برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه سس، باید با تأمین‌کنندگان معتبر در ارتباط باشید.

بعد از تهیه مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز، باید به تولید سس‌های خود بپردازید. با استفاده از دستگاه سس ساز و همزن نوا، می‌توانید سس‌هایی با طعم‌ها و بافت‌های مختلف تهیه کنید و با توجه به نیاز بازار، انواع مختلف سس‌ها را به فروش برسانید. همچنین باید به بازاریابی و توزیع محصولات خود نیز توجه کنید و از روش‌های مختلف مانند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های آنلاین بهره بگیرید. در نهایت، با مدیریت مالی مناسب و کنترل هزینه‌ها، می‌توانید کسب‌وکار تهیه‌ی سس خود را به سودآوری برسانید.

تیم تولید محتوا نواتجهیز
ارسال دیدگاه