دستگاه سالادساز، یک ابزار ضروری برای فست‌فودها‌ و رستوران‌ها

همه چیز درباره سالاد ساز و دورچین ساز نوا
با تشکر از همراهی شما

در جهان امروزی، حفظ سبک زندگی سالم برای بسیاری از افراد اولویت پیدا کرده است. یکی از جنبه‌های کلیدی یک رژیم غذایی متعادل، استفاده از سالادهای تازه و مغذی در وعده‌های روزانه ماست. حتی بسیاری از افراد در کافی‌شاپ و رستوران به خوردن یک سالاد اکتفا می کنند.

از طرفی دورچین و سالاد یکی از جذابیت‌های هر وعده غذایی است. تهیه دورچین و سالادها گاهی اوقات زمان‌بر است به همین خاطر رستوران‌ها نمی‌توانند زمان زیادی برای آن صرف کنند. این در حالی است که تهیه دورچین می تواند ارزش افزوده زیادی برای هر پرس غذا داشته باشد.

اگر بتوان فرآیند تهیه سالاد و دورچین را اتوماتیک کرد، هزینه‌های مازاد مانند دستمزد کارگر و صرف زمان زیاد حذف می‌شود. همچنین تهیه چند نمونه دورچین می تواند بشقاب غذا را لاکچری جلوه دهد و نیازی به پر کردن بشقاب با گوشت و مرغ نیست. بنابراین تهیه سالاد و دورچین حاشیه سود خوبی برای رستوران‎ها دارد.

در ادامه، به معرفی دستگاه تخصصی سالادساز و دورچین‌ساز خواهیم پرداخت و به شما در رابطه با تهیه دورچین‌های کم‌خرج و پرسود صحبت خواهیم کرد.


دستگاه تخصصی سالادساز چیست؟

دستگاه سالادساز و دورچین ساز، یک ابزار تخصصی است که برای ساده‌سازی فرآیند تهیه سالاد و دورچین طراحی شده است. دستگاه سالادساز و دورچین‌‌ساز نوا با تیغه های تخصصی خود می تواند انواع مواد غذایی را به صورت نگینی خرد کند.

دستگاه سالادساز و دورچین‌ساز در عرض چند ثانیه مواد دورچین یا سالاد شما را خرد می‌‌کند. با دستگاه تخصصی سالادساز شما به راحتی می‌توانید انواع سالاد کلم، سالاد فصل، سالاد سزار و… را تهیه نمایید. همچنین اگر در رستوران خود دورچین‌هایی مانند ترشی کلم، هویج، میرزا قاسمی، پیاز و جعفری سرو می‌کنید دستگاه سالادساز بهترین گزینه برای صرفه جویی در زمان و هزینه است.

امکان ویژه‌ای که دستگاه نوا در اختیار شما قرار می‌دهد وجود 6 تیغه تخصصی برای مغازه‌ اغذیه فروشی شماست. تیغه‌های موجود در دستگاه سالادساز برای تهیه انواع سس، انواع سالاد و دورچین، ریش کردن انواع گوشت و مرغ، سوسیس و کالباس به شما کمک می کند. همچنین این دستگاه یک خردکن و پوره کن، میکسر و همزن حرفه‌ای است. پس با خرید یک دستگاه تمامی نیازهای رستوران، فست فود و یا کافه شما برطرف می‌گردد.

ویژگی‌های دستگاه سالادساز و دورچین ساز

دستگاه سالاد ساز و دورچین ساز نوا در واقع یک دستگاه همه کاره و خط تولید بی‌نظیر برای رستوران‌ها و فست‌فودهاست. بنابراین با خرید این دستگاه از خرید چندین ابزار بی‌نیاز خواهید شد. در ادامه به معرفی کلیه‌ی امکانات و ویژگی‌های سالاد ساز، سس ساز و دورچین زن نوا می‌پردازیم.

دستگاه سس‌ساز و سالادساز نوا دارای 6 تیغ ضامن دار است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را تعویض کنید. هر یک از این تیغه‌ها به طور تخصصی برای تهیه مواد غذایی طراحی شده است. بنابراین با خرید یک دستگاه در واقع شما 6 دستگاه نیمه صنعتی با کیفیت در اختیار دارید.

تیغه خردکن نگینی (سالادساز و دورچین ساز):

تیغ خردکن نگینی در واقع تیغه ای است که تمامی مواد سالاد و دورچین را خرد می‌کند و طراحی این تیغ به گونه‌ای است که به راحتی کاهو، کلم، هویج و کلیه‌ی مواد اولیه سالاد و دورچین را در عرض چند ثانیه خرد می‌کند. میزان خرد شدن بستگی به سلیقه شما دارد. در واقع با این تیغه شما از خرید دستگاه جدا برای تهیه سالاد بی‌نیاز می‌شوید.

 

تیغه سس ساز و همزن:

تهیه انواع سس و ترکیبات به راحتی با تیغ سس ساز و همزن امکان‌پذیر است. یکی از ویژگی‌های تیغه سس ساز و همزن جنس منحصر به فرد آن است. خیلی خوب می‌دانیم که مواد تشکیل دهنده سس بسیار اسیدی است به طوری که حتی تیغه های فلزی را می خورد و به مرور از بین می‎برد.

ما در نواتجهیز با مطالعه دقیق در رابطه با انواع سس و مواد تشکیل دهنده آن اقدام به تولید تیغه با جنس خاص کردیم. به گونه ای که حتی پس از سالیان سال استفاده و تهیه انواع سس کیفیت آن کاهش پیدا نکند. بنابراین اگر شما برای رستوران، کبابی و یا فست فود خود نیاز به تولید انواع سس دارید، سس ساز و همزن نوا به شما کمک می‌کند.

 

تیغه خردکن و پوره کن:

یکی از نیازهای عمده هر مغازه در حوزه مواد غذایی خرد کردن و یا میکس کردن مواد گوناگون است. معمولا دستگاه‌های غذاساز در این حوزه شناخته شده‌اند. اما تهیه یک دستگاه جدا مستلزم در نظر گرفتن یک فضای جدا و همینطور هزینه‌ی مجزایی است.

این در حالی است که با خرید یک دستگاه سالادساز و سس ساز نوا تیغه خردکن و پوره کن از جنس فولاد خشک در اختیار شما قرار می‌گیرد. تیغه خردکن و پوره کن نوا امکان میکس و تهیه انواع ترکیبات را به خوبی فراهم می‌کند. در ادامه می توانید طرز کار دستگاه را ببینید.

تیغه ریش کن گوشت سفید:

ریش کردن گوشت مرغ یکی از فرآیندهای زمان‌بر و دردسرساز در مغازه‌های فست فود، رستوران‌ها و حلیمی‌ها است. تیغه ریش کن گوشت مرغ و انواع گوشت سفید تنها در عرض چند ثانیه می تواند چند کیلو مرغ و بوقلمون را به میزان دلخواه ریش کند.

بنابراین با این تیغه نیازی به چند ساعت زمان برای ریش کردن چند کیلو مرغ نیست و تنها در عرض چند ثانیه این اتفاق رقم می‌خورد. مزیت بزرگ دیگر این است که با تهیه یک دستگاه اکثر نیازهای ما برطرف می‌شود.

 

تیغه ریش کن گوشت قرمز:

گوشت قرمز به واسطه بافت سفت‌تر و چرب‌تر نسبت به گوشت‌های سفید نیاز به طراحی تیغه جدا دارد. با تیغه ریش کن گوشت قرمز می‌توان انواع گوشت گوسفند، گوساله، شترمرغ و… را در عرض چند ثانیه ریش کنید.

 

تیغه خمیرکن یا سوسیس ساز (فلافل ساز):

با تیغه خمیرکن و سوسیس‌ساز دستگاه نوا می‌توانید انواع ترکیبات خمیری را تهیه نمود. اگر قصد سرو سوسیس و کالباس ارگانیک در مغازه خود دارید و یا انواع حلیم را سرو می‌کنید، می‌توانید از این تیغه استفاده نمایید. همچنین ترکیباتی مانند سالاد الویه، فلافل، همبرگر و… در فست فودها بسیار محبوب هستند. شما می‌توانید مواد اولیه غذاهای فوق را از طریق این تیغه تهیه نمایید.

استفاده و نگهداری از دستگاه تخصصی سالادساز:

– با تهیه دستگاه سالادساز و سس‌ساز 6 تیغه از گروه نواتجهیز، 18 ماه گارانتی روی دستگاه دریافت خواهید کرد.

– بعد از هربار استفاده تیغه‌ها و کاسه دستگاه را به خوبی بشویید و اجازه بدهید تا خوب خشک شود.

– شما می‌توانید تیغه‌ها و کاسه دستگاه سالادساز و سس‌ساز را در ماشین ظرفشویی قرار داده و بشویید.

– قبل از هربار استفاده از دستگاه تیغه‌ها را با تیزکن الماس همراه دستگاه تیز نمایید و سپس استفاده نمایید.

 

کلام آخر

امروزه با توجه به شرایط موجود برای کسب و کارها، لازم است هزینه‌ها به حداقل ممکن برسد. این هزینه‌ها شامل فضای کار به اندازه نیاز مجموعه، تهیه تجهیزات به میزان لازم و حقوق و دستمزد نیروی کار می‌شود. در این مطلب با معرفی دستگاه سالاد ساز و همزن نوا شما را از تهیه 6 دستگاه بی‌نیاز کردیم.

از طرفی با توجه به اندازه مناسب این دستگاه شما نیاز به تدارک دیدن فضای کاری بزرگ ندارید. به راحتی می‌توانید دستگاه نوا را در کوچکترین فضاها استفاده نمایید. مهمترین نکته صرفه‌جویی در زمان تهیه مواد اولیه محصولات است. دستگاه نوا به شما کمک می‌کند تا نیازی به استخدام تعداد زیاد افراد نداشته باشید و بتوانید هزینه هایتان را مدیریت کنید.

تیم تولید محتوا نواتجهیز
ارسال دیدگاه